dissabte, 16 de març del 2013

Survival english for travellers


At the airport

It’s all ok with my flight?  Es tot correcte amb el meu vol?

There’s a problem with my ticket.  Hi ha un problema amb el meu ticket


What time does the plane depart?    A quina hora s'enlaira l'avió?


Would you like smoking or non-smoking?    vol fumador o no fumador?


Can I see your passport please ?   Em pot ensenyar el seu passaport si us plau?



On a plane

This is not my seat.  Aquest no és el meu seient.

Can I help you ? Et puc ajudar amb alguna cosa?


Please fasten your seat belt.  Si us plau corda’t  el cinturó.


We are going to depart.  Anem a enlairar-nos


We are going to announce to flight instructions  Anem a anunciar les instruccions de vol.


In a restaurant

What would you like to eat? / Que voldrà per menjar?

Would you like something to drink? / Voldria alguna cosa per beure?


Can I have the bill please? / Em pot portar el compte si us plau ?



Andrea i Claudia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada