dijous, 28 de febrer del 2013

Illa Margarita

He triat aquesta illa per anar a visitar perquè la meva tieta va viure dos anys a Veneçuela. Des de ben petita i sobretot quan fem dinars familiars parla de l’Illa Margarita. Sempre explica que és molt gran i que és un lloc que si es té l’oportunitat d’anar a Veneçuela no té la pots perdre perquè ella diu que és una experiència inoblidable principalment per les seves platges.


mapa de l'Illa Margarita: http://goo.gl/WGwKR
Quan els meus pares hem pregunten a on vull anar de vacances sempre hem ve al cap l’Illa Margarita encara que de moment és difícil anar-hi perquè val molts diners i el meu pare diu que no hi ha molta seguretat.

L’Illa Margarita és l'illa principal de l'estat veneçolà de Nueva Esparta. Aquesta illa està situada al Mar Carib, al nord-est de la costa de Veneçuela. També hi ha dins de l'estat dues illes menors: Coche i Cubagua. La capital és La Asunción. Les principals activitats econòmiques són el turisme, la pesca i la construcció. Hi ha 420.000 habitants aproximadament.

La ciutat més gran d'Illa Margarita és Porlamar, coneguda pel seu centre comercial; botigues i restaurants. Té 85.000 habitants que hi viuen tot l’any i arriba a uns 125.000 habitants, en temporada alta. L’illa Margarita té dues platges urbanes.

Jo m’imagino banyant-me i prenen el sol amb aquestes platges amb la meva família i jugant a fer castells d’arena amb el meu germà petit.
Una de les moltes coses de perquè m’agrada la illa Margarita és per el seu clima que es caracteritza principalment per un clima tropical, sec, semi-àrid, acompanyat d'un sol radiant.

La meva tieta m’ha dit que hi fa molta calor amb una temperatura mitjana de 27 º C, la temperatura mínima és entre 22 ºC i 23 º C i la temperatura màxima que poden superar fàcilment els 34 º C.

Una altre motiu per el qual m’agradaria anar a l’Illa Margarita és perquè no tindria problemes d’idioma perquè per moltes llengües que parlin la majoria parla i entén el castellà.

Finalment crec que l’Illa Margarita està feta per convertir-se en el lloc ideal per anar de vacances amb la família i poder descansar. Al mateix temps que la illa és important per la seva bellesa, també és pot gaudir del caràcter assossegat d'una gent tranquil·la, treballadora i d'uns encants naturals en els seus 168 quilòmetres de costa de les més boniques platges imaginables. També acompanya el clima i una indústria hotelera de primer ordre que es converteixen en els complements ideals als encants de la illa.

Per tots aquests motius anomenats anteriorment crec que és un lloc molt recomanable per passar unes bones vacances en companyia del qui és vulgui.

Annabel Viles



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada